ibiswww.jpg

ibis. Get to Sziget.

Kampania | Grupa Hotelowa Orbis | 2019

ibis. Get to Sziget to kontynuacja zapoczątkowanej w 2018 roku komunikacji skierowanej do nowego pokolenia konsumentów. Stworzyliśmy wyjątkowy konkurs, którego zwycięzcy wyjechali w tygodniowy trip po Europie zakończony 7-dniowym pobytem na Sziget Festival w Budapeszcie. W wyjątkową podróż wyruszyli z zespołem BEMY, który wystąpił na jednej z festiwalowych scen. Całą trasę można było śledzić za pośrednictwem mediów społecznościowych - stworzyliśmy serię 4ech filmów dokumentujących wyjazd.

Agencja TP. była odpowiedzialna za ideę, strategie, kreację i kompleksową realizację całorocznej kampanii w tym za pozyskanie artysty i stworzenie materiałów video na potrzeby komunikacji.

ibis x BEMY - Lifetime adventure (Get to Sziget 2018 edition)